11:48:00

Fotografia: Gdańsk- najpiękniejsze miasto w Polsce 💙

Cześć i czołem, to znowu ja i po raz kolejny przychodzę do was z zdjęciami "bo czemu by nie?" Może nie są to jakieś cuda i Perełki ale mi osobiście się podobają :p Tym razem zdjęcia zrobiłam podczas wycieczki do Gdańska które okrzyknięłam najpiękniejszym miastem w Polsce ( przebił nawet Kraków i Wrocław). Zaraz po wejściu w okolice starego miasta zaparło mi dech... Te wszystkie piękne stare kamienice, każda inna, w innym kolorze, inaczej zdobiona, każda z nich posiada swoją wyjątkową historię sięgającą kilkuset lat, nawet niektóre uliczki wyglądały jakby zatrzymały się w czasie, przez całą wycieczkę chodziłam wręcz z otwartą buzią, naprawdę widoki zrobiły na mnie ogromne wrażenie ( czy wspominałam już że kocham stare kamienice? Aż serce mnie boli gdy widzę takie piękne budynki które w niektórych miastach takich jak np. Katowice, zamieniają się w ruiny ). Dobra chyba nadszedł czas aby skończyć przynudzać i przejść do rzeczy. Miłego oglądania Lioś :D










Oczywiście wycieczka do starej księgarni obowiązkowa :D











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © . , Blogger