14:46:00

Przy kawie: Laura Pergolizzi


Każdy z nas umila sobie jazdę samochodem słuchając radia, nieprawdaż? Przynajmniej ja osobiście nie znam osoby która tak nie robi. Moją podróż nad morze umilałam sobie dokładnie, w taki sposób. Słuchając piosenek lecących w radiu szczególną uwagę zwróciłam na jedną z nich której słowa nuciłam, aż do samej Jastrzębiej Góry:
"To all the things I've lost on you
Tell me are they lost on you?

Just that you could cut me loose

After everything I've lost on you?

Is that lost on you?

Is that lost on you?

Baby, is that lost on you?

Is that lost on you?" 



Zapewne osoby słuchające radia bądź stacji muzycznych typu Eska.tv zdają sobie już sprawę o jakiej piosence mówię :)
Chodzi o Lost on You wokalistki zwanej LP.
LP czyli Laura Pergolizzi to niezwykle utalentowana amerykańska wokalistka i autorka tekstów, której głos jest tak niesamowity, że w niektórych piosenkach aż zapiera człowiekowi dech w piersiach. Swoją jak narazie krótką jednak bardzo intensywną przygodę z jej twórczością zaczęłam od trzech utworów które nucę w kółko na każdym kroku ( wszyscy dookoła mają mnie już dość :p ) są to: Oczywiście Lost on You, Muddy Waters oraz Tokyo Sunrise






Genialny głos którym matka natura postanowiła obdarować właśnie Laurę, najlepiej ( przynajmniej moim zdaniem ) brzmi na utworach nagranych podczas tzw. Live Session. No poprostu wymiata :D 
Po obejrzeniu rozmaitych wywiadów i filmików z LP doszłam do wniosku że jest ona nie tylko niesamowicie utalentowana ale również bardzo miła i zabawna, a jej uśmiech sprawia że każdy w pomieszczeniu również zaczyna się uśmiechać :D 



Kojarzycie kawałek "Love Will Keep you up all night"? Zespołu Backstreet Boys, " Cheers" Rihanny lub " Beautiful People" Christinny Aguilerry? Piosenki te nie powstały by gdyby nie LP :) 


Chciałabym jeszcze podzielić się z wami ciekawostkami na temat LP które znalazłam na stronie:  https://bezz.pl/blog/19/7-rzeczy-kt%C3%B3re-powinna%C5%9B-wiedzie%C4%87-zanim-zakochasz-si%C4%99-w-lp/

LP to inicjały Laury Pergolizzi. Piosenkarka przyjęła swój pseudonim krótko po ukończeniu szkoły średniej i przeprowadzeniu się z przedmieści do Nowego Jorku.                                               Nieśmiała i wstydząca się swojego silnego głosu, LP jako dziecko śpiewała najczęściej przy akompaniamencie… odkurzacza lub kosiarki do trawy. Dzisiaj wie, że absolutnie nie ma się czego wstydzić. "LP należy do gatunku artystów, którzy sprawiają, że sala pełna publiczności wstrzymuje oddech, a pod koniec występu wszyscy zrywają się z krzeseł do owacji na stojąco" - tak jakiś czas temu LA Times podsumowali jej twórczość. Trudno się z tym nie zgodzić!                          Charakterystyczny głos i dźwięk ukulele sprawiają, że nie sposób pomylić LP z jakąkolwiek inną wokalistką, a akustyczne wykonania jej utworów na długo pozostają w pamięci. W sierpniu 2016 roku artystka gościła w Polsce. Wystąpiła między innymi na festiwalu w Kielcach.Dorastając, LP nie miała szansy powiedzieć swojej matce, że jest lesbijką. “Moja mama zmarła zanim powiedziałam jej, że jestem les. Mój ojciec myślał, że to faza, ale potem uświadomił sobie, że tak nie jest” powiedziała w wywiadzie z 2008 roku.“CzySzukając wydawcy swoich nagrań, zyskała rozgłos jako autorka utworów dla innych artystów. Zasłynęła między innymi jako współtwórczyni “Cheers (Drink to that)” Rihanny. Współpracowała również z Christiną Aguilerą oraz Backstreet Boys. Droga była długa, ale udało się. Dzisiaj LP zdobywa pierwsze miejsca list przebojów z utworami ze swojego najnowszego minialbumu "Death Valley".
Przy okazji chciałabym zaprosić was do dołączenia do grupy polskich fanów Laury na Google plus :).  LP 💙 Laura Pergolizzi~ Polska i mam nadzieję że i wy zakochacie się w jej muzyce.
Pozdrawiam LioNanachi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © . , Blogger