22:05:00

Przy kawie czyli Studio CGBROS- animacje zbyt krótkometrażowe


Jak już pewnie zdążyliście zauważyć często, spędzam leniwe chwile przeglądając zawartość którą oferuje mi Youtube, uwielbiam to robić ponieważ często trafiam na Perełki od których nie potrafię się oderwać... Tak było tym razem, otóż pewnego lekko pochmurnego dnia kuzyn Youtube zaproponował mi kilka animacji krótkometrażowych, a że nie potrafię się im oprzeć (uwielbiam animacje) musiałam obejrzeć je WSZYSTKIE!  W taki właśnie sposób zaczęłam swoją przygodę z Studiem CGBROS które oferuje nam mnóstwo animacji z każdego gatunku jaki możemy sobie wymarzyć, romanse, baśnie, coś co sprawi że zalejemy się łzami, sci-fi, fantasy, dosłownie wszystko czego szukamy :)
Pierwszą animacją na którą trafiłam była animacja "Waltz Duet" która urzekła mnie niesamowitą ścieżką dźwiękową



Zaraz po "Waltz Duet" sięgnęłam po animację " The D in David" która okazała się świetną komedią ( szkoda tylko że tak krótką- taka jest właśnie główna wada animacji krótkometrażowych, zbyt szybko się kończą... Stanowczo zbyt szybko)


Po obejrzeniu dwóch animacji byłam już uzależnieniona więc, obejrzenie kolejnych ... Wielu, było nieuniknione. Tak więc trafiłam na kolejną animacje o nazwie " The Prezent" której historia utknęła w moim serduchu 💙💙💙💙



Gdybym chciała przedstawić wam każdą animację z osobna prawdopodobnie nie starczyło by mi ogromnego wszechświata internetu, tak więc poniżej zostawię wam jeszcze kilka filmików, natomiast reszty będziecie musieli poszukać sami :p życzę wam udanych łowów, oraz miłego dnia Lioś :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © . , Blogger